torsdag 5 februari 2009

It's over..

" Jag fattar inte att du orkar.. "

Jag gör det inte heller. Inte längre och det har börjats märkas.

Jag vill så gärna vara arg på dig men jag kan inte. Inte ens lite grann!
Jag önskar jag kunde hata dig ! Då hade det varit mycket lättare, då hade jag sluppit bli sårad om och om igen. Men jag förtjänar välatt bli sårad?
Egentligen tycker jag synd om dig för jag ser hur du egentligen mår jag ser att du lider men kan inte göra något och det är så jävla jobbigt för jag bryr mig om dig så jädrans mycket.
Du vet hur mycket jag bryr mig om dig så om du nu inte vill ha med mig att göra säg då det ist för att säga att du älskar mig !

Men jag får väl ta och låta dig va, gå vidare helt enkelt. Det är bara inte så lätt och du av alla personer skulle veta det .
Tänk på hur du kände när allt hände, hur förstörd du var, hur svårt du hade det då.
Då kanske du fattar hur jag egentligen mår och hur svårt det är !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar